četvrtak, 13. srpnja 2017.

Antikorupcijska mreža i plavuša!?

Prijaviti korupciju ili ne? Ako se unutar mreže nakupilo svega i svačega, ako njeni najviši članovi odustaju, kome je prijaviti? Ne znam kakvi su vaši stavovi ali po mom mišljenju od kad su joj pristupili insajderi sa raznih nivoa vlasti, ova mreža nije ono što sam mislio da će biti. Uz dužno poštovanje njenom direktoru Eldinu Kariću, osoba iz ove mreže koja mi je privukla posebnu pažnju je, vjerovali ili ne, opet “plavuša”. Njeno ime je Višnja Marilović, direktorica Udruženja za zaštitu uzbunjivača u BiH rođena 1970. godine u Sarajevu, samohrana majka dvoje djece. ...vezani tekst Dobivala sam prijetnje po život mene i moje djece! “NE PRIJAVLJUJ KORUPCIJU” dok država ne donese Zakon

Upoznao sam je u Zenici na treningu Antikorupcijske mreže u BiH 12.03.2013. godine, organizovanog u okviru dvodnevnog treninga za watch dog timove. Nakon što je prijavila korupciju u KJP “Skenderija”,Višnji Marilović uručen je otkaz. Radila je u ekonomsko-finansijskom sektoru ovog javnog preduzeća. Više puta upozoravala je nadležne, no, nakon što su se oglušili o njena upozorenja, dokumente je predala sarajevskom Tužilaštvu. Osim što je dobila otkaz, Višnji su u nekoliko navrata i prijetili. „Dobivala sam prijetnje po život mene i moje djece – citiram 'da će me provozati u gepeku do Darive, da imam dvoje djece – da li želim da imam jedno'.

Svidjela mi se...a nakon treninga u Zenici nisam čuo za nju do danas. Danas saznajem da je nekoliko mjeseci poslije Višnji uručeno priznanje ACCOUNT-a za građansku hrabrost u borbi protiv korupcije, a tri godine poslije ona je odlučila vratiti uručeno priznanje. Zašto? Saznat ćete iz njenog pisma upućenog direktoru Antikorupcijske mreže. Njeno pismo prenosim u cjelosti, bez ijedne izmjene.

Za: Projekt „ACCOUNT“, n/r: Eldin Karić, direktor

Poštovani,

uz veliko žaljenje Vas obavještavam da se odričem Priznanja ACCOUNT za građansku hrabrost u borbi protiv korupcije koja mi je dodjeljena 12.12.2013. godine. Priznanje koje mi je dalo snagu i vjeru da istina i pravda ne mogu biti poražene i da veliki broj građana BiH to prepoznaje kao jedini ispravan put.

Zviždač, uzbunjivač, prijavitelj korupcije, istinski je borac za pravdu i istinu i upravo zbog toga sam posvećena kao saradnica „COD Luna - Savjetodavni centar za uzbunjivače“ da takvim ljudima pomognem u najtežim trenutcima njihove borbe, a to je borba protiv odmazde. To je moja dužnost, jer bila sam u sličnoj situaciji kao Danko Bogdanović, kao Zlatan Velagić, kao 60 rudara firme Tuzla Kvarc. U odsudnim momentima kada sam bila potpuno sama u beznadežnoj situaciji, pod odmazdom i terorom, ruka spasa i podrške bila je upravo COD Luna.

Uzbunjivač Zlatan Velagić i firma Tuzla Kvarc su primjer odmazde sistema, nažalost zdušno potpomognute brutalnim lažnim i klevetničkim izvještavanjima Omera Hasanovića i Magazina Mreža FTV.

Institucije sistema su provodile odmazdu, a sve po „Zakonu“

- Vlada TK oduzimanje koncesione dozvole Tuzla Kvarcu. Riječ je o šezdeset porodica rudara koji svoj hljeb sa sedam kora zarađuju časno i pošteno!

- Premijer Vlade TK izjavljuje da je štrajk glađu rudara i rukovodstva samo performans.

- Tužilaštvo TK diže potpuno neutemeljenu optužbu za tešku krađu protiv Tuzla Kvarc pored svih protokola i odluka Vlade i Skupštine kantona koje je Tuzla kvarc imao.

- Poreska uprava vrši ekspresnu pljenidbu imovine radi „neuplaćenih poreza i doprinosa“.

- MUP pečati mašine za rad.

Sitem je osmislio i sinhronizirao odmazdu. Sistem je poslao poruku: „Ko se usudi prijaviti korupciju desit će mu se ovo!“

Jedini tračak nade u borbi za spas Zlatana Velagića i firme Tuzla Kvarc jesu javnost i građani Bosne i Hercegovine. Borba je iziskivala da se javno raskrinkaju akteri odmazde i pokaže javnosti šta sve može obuhvatiti jedna odmazda sistema protiv prijavitelja korupcije.

I tu gdje je bila jedina mala šansa da istina izađe na vidjelo, Omer Hasanović i Magazin Mreža su postali udarne pesnice odmazde. U više navrata monstruozno su označili Zlatana Velagića i Tuzla Kvarc kao finansijere i inspiratore terorizma. „Finalna odmazda“, baš kao što piše u knjigama: „Oduzmi uzbunjivaču ljudsko lice, izloži ga osudi i linču mase, sotoniziraj ga, stavi mu metu na čelo“.

U toj borbi nismo odustali, dokazali smo i pobjedili smo:

1. Bahir Imamović, korumpirani pomoćnik ministra, po prijavi Zlatana Velagića i firme Tuzla Kvar osuđen na 20 mjeseci zatvora.

2. Tuzla Kvarc je dobio koncesiju, ljudi rade i hrane svoju djecu.

3. Tuzla kvarc oslobođen je optužbe tužilaštva TK za tešku krađu.

4. Omer Hasanović i FTV su krivi za klevetu i lažno izvještavanje.

Omer Hasanović je nagrađen od ACCOUNT-a, isti čovjek koji je tako brutalno, bez trunke savjesti lažno i klevetniči izvještavo i uništavao zvizdača. I nakon što smo Vas javno pozvali da nagradu povučete Vi ste mu čestitali još jednom, pravdajući se da nije nagrađen za prilog o Tuzla Kvarcu! Istina i pravda ili laž i obmana – ja biram istinu i pravdu, ja biram Zlatana i Danka i čast mi je koračati tim putem zajedno s njima!

Još jednom napominjem da sam veoma žalosna što vraćam Priznanje ACCOUNT-a radi većine poštenih organizacija i pojedinaca članica ove mreže.

S poštovanjem,

Višnja Marilović


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...