četvrtak, 22. lipnja 2017.

Povuci odluku o komunalnim taksama sa ocjene ustavnosti neću blokirati preduzeća koja loše posluju!?

Ja ne znam da li onaj novinar priča nekim jezikom domorodaca tako da ga ne razumijete šta je rekao. Ako njega ne razumijete opet mi nije jasno kako mene ne razumijete. Ja u klin, vi u ploču. Ovdje se radi o prijetnji blokadom tih preduzeća zbog kladionica a ne zato što loše posluju. Dakle, ako Premijer Galiijašević povuče poslatu odluku o komunalnim taksama sa ocjene ustavnosti gradonačelnik neće blokirati preduzeća koja loše posluju. Prema tome, ne radi se o poslovnosti nego o ucjeni. Nemam namjeru više objašnjavati ko je shvatio, shvatio je. Pogledajte video, kratak je, traje tek dvadesetak sekundi.






Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...