nedjelja, 18. lipnja 2017.

Gradonačelnik odgovorio na 14 pitanja 32. vijećnika!? Zenica jeste multietnička, a meni ostaje da ovih 1% vlaha shvate da su Bošnjaci...

Prilikom pisanja pitanja za otvoreni intervju rekao sam da ne znam i da nisam siguran da li će gradonačelnik odgovoriti. Ipak je odgovorio!? Očito se predomislio kada je vidio podatke o posjećenosti bloga 32 vijećnik ali i onaj da je predsjednik Rusije Vladimir Putin odgovorio na više od 1,3 miliona pitanja svojih građana, a zatim sjeo i redom odgovarao. Radi lakše preglednosti objavit ću samo odgovore na 14 pitanja 32 vijećnika.Vezani tekst: Otvoreni intervju sa gradonačelnikom Zenice. Tekst u nastavku spada u domen satire.

1.Iskreno govoreći rad u državnim organima je bio mnogo lakši, nisam morao puno raditi pa sam imao više vremena za privatni biznis,a danas kao gradonačelnik puno vremena mi oduzimaju gradani sa svojim zahtjevima,ali ipak nađem vremena za neke poslove.

2. Nisam prezentirao program rada zato što ga nemam, ja sam pobijedio na izborima i imam pravo da radim kako ja hoću. Najčešće sjednem u piceriju “Amići” i porazgovaram sa društvom i onda donesem odluku šta će sutra biti.

3. Ja nemam ​potrebe sarađivati sa vijećnicima i predsjedavajućom pošto oni ništa ne razumiju pa uvijek na kraju dignu ruku, a ako nešto ne usvoje onda to moj sekretar nekako ispegla i niko ništa ne pita, pa na kraju opet bude onako kako ja hoću, jer ja sam gradonačelnik.

4. Zenica jeste multietnička, a meni samo ostaje da ovih 1%vlaha shvate da su Bošnjaci pravoslavne i katoličke vjeroispovijesti.

5. Ja i moj predsjednik stranke, inače moj jako dobar prijatelj, smo se dogovorili da građane Zenice zapošljavamo u Njemačkoj i oni se tamo samozapošljavaju ali sporo, znate imaju problema oko papira, ali ja sam malo razgovarao o tome sa Wigemarkom u Briselu pa ću i to popraviti. One koji ne budu otišli zaposlit ću u gradskoj kafani pošto je to moj strateški projekt za rješenje svih problema Zenice.

6. Smjenio sam nadzorne odbore pošto oni nisu posebno bitni obzirom da direktori rade onako kako se ja sa njima dogovorim i pošteno govoreći slušaju me i dok je tako nema razloga da nekog smjenom ,jer to je veliki rizik, može doći neko pametan pa početi raditi po zakonu pa šta ćemo onda. Šta mislite da taj neki pametnjaković počne gledati papire unazad 12 godina kada smo ja i moj prijatelj Husein radili prave poslove.

7. Svi znate da sam ja, što bi se reklo, imao nijet oporezovat kladionice, ali premijer kantona i Snaga centra mi to nedaju, a i Ustavni sud je protiv mene. Eto svi su protiv mene. Kada je riječ o zaduženosti grada , tu tajnu ne mogu otkriti jer to je meni moj prijatelj Husein ostavio u amanet i to je stvar nas dvojice i naše stranke.

8. Smjenio sam ove neke niskobudžetne direktore pa nije ni važno da li su sposobni ili podobni.

9. Tačno je da sam obećao smjene kadrova u gradskoj upravi, ali moja stranka je bila protiv toga,pa sam se predomislio i neke sam novom sistematizacijom malo premjestio. Nemojte očekivati da smjenim Semiru Karić kada mi je ona sredila da dobijem dozvole za benzinske pumpe, a ni Muhameda Husremovića pošto mi je njegova firma tako lijepo te pumpe napravila, to građani znaju i nemojte me to više pitati.

10. Moram priznati da je završetak dionice GGM-a vrlo neizvjestan. Razgovarao sam sa direktorom Agencije Helegom ,ali on ne zna tačno koliko je para ostalo ali je obećao da će vidjeti šta se tu može učiniti, a nove kredite ne mogu tražiti jer znate da mi premijer Galijašević neće dati saglasnost. Nije do mene. Odlučio sam da ne tražim reviziju financijskog izvještaja za GGM jer bi mogla doći SIPA pa šta onda,sa njima nije tako lako kao sa gradskim vijećnicima.

11. U svim normalnim zemljama ovakvi projekti se financiraju iz fondova EU ali eto nama se žurilo pa nismo stigli pitati. Bilo bi dobro da smo barem tražili pomoć od naših prijatelja iz Turske koji su nam do sada tako fino okrečili tri škole i napravili sahat kulu, ali nismo se sjetili.

12. Ja sam najozbiljnije htio raskinuti ugovor s Albom ali mi je moj prijatelj Hanko objasnio da to ne treba raditi,a i moja stranka je bila protiv toga pa sam ih poslušao tako da od toga nema ništa.

13. Molim građane da ne sumnjaju u to. Grijanja će biti. Ja sam formirao komisiju od eminentnih stručnjaka, a i ovi iz Mitala su mi obećali da će sve biti uredu, pošto ja kao što znate držim gađane pod kontrolom. Direktor Kaknjo je lijepo rekao da je to Bošnjačko pitanje ,a pošto je Zenica multietnički evropski grad, grijanja mora biti.

Što se tiče projekta KTG ne mogu ništa reći jer se još nisam vidio sa Brankom Montenegrom a nisam stigao ni razgovarati sa sekretarom Kelešturom koji je pravio taj ugovor.

14.Građani i vjećnici mene nisu baš najbolje razumjeli. Ja nisam mislio da te pare idu za sadnju salate i krompira, ili uzgoj krava i ovaca ili ne daj Bože svinja.To su pare kojima ću ja napraviti ceste poput ove što pravim “Babincima” da oni mogu doći do svojih imanja a i to je pomoć poljoprivredi.


Svaka sličnost sa stvarnim događajima i osobama je slučajna...


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...