subota, 20. svibnja 2017.

Muje i Hase dobili stipendije!?

Prije dvadeset i pet godina nisam znao za stipendije niti su me zanimale, a to znači da nisam znao ni način na koji se dobivaju niti ko ima pravo na iste. Dvadeset pet godina poslije, mislim da nema dvadesetpetogodišnjaka da nije čuo za njih, za javne kuhinje, glad, siromaštvo, humanitarne koncerte za liječenje teško oboljelih idr. ali to više nije ni bitno. Dajmo si malo optimizma. A jedna optimistična vijest bi glasila odprilike ovako: “Objavljen je spisak za dodjelu stipendija mladim Zeničanima”! Dakle, jedna dobra vijest za mlade stipendiste...Studenti prijavljeni na Konkurs za dodjelu stipendija Ministarstva za obrazovanje, nauku, kulturu i sport napokon mogu odahnuti. Objavljena je Preliminarna lista kandidata za dodjelu stipendija za 2016/2017.godinu. Bravo! Odlična vijest. Drago mi je zbog svih kandidata.

Međutim, utvrđena  lista kandidata za dodjelu stipendija neće biti objavljena na oglasnoj tabli zbog tog što, kako kažu iz gradske službe sadrži 36 stranica  i nema mjesta, odnosno takve oglasne table na koju bi mogli postaviti toliki materijal. To je već nešto što mi nije drago i nisam se zadovoljio ponuđenim odgovorom, te sam zbog tog i pogledao isti na linku web.stranice na kojoj je objavljen, a obzirom na moju objektivnost u informisanju javnosti otud i naslov, takav, kakav jeste...

Letimičnim pregledom iste pomislio sam, a ne zato što odaje sliku “multietničke” Zenice koja se ni po čemu se razlikuje od drugih većih bh centara. Naime, na 1.000 kandidata s bošnjačkim imenima dođe tek poneko nebošnjačko. Tačnije, u prosjeku 0,7 % nebošnjačkih imena. Da se ne ponavljam, u KVIZ-u pod nazivom „ZENICA 032 KRENI“ sam pisao o hvalisanju političara nekakvim “Evropskim putem” i multietničnosti njihove sredine stvarajući lažnu sliku u javnosti. Najbolja slika te njihove multietničnosti je konkretno, lista kandidata za dodjelu stipendija. Dakle, ovo je samo još jedna potvrda  onog što sam ranije objavljivao i pokazatelj ko je optimista, pesimista ili realista, a ko lažov.

Lista kandidata se može pogledati ovdje

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...