petak, 17. veljače 2017.

Gradonačelnik Zenice reagovao na pisanje 32 vijećnika

Napišem na svom blogu članak informativnog karaktera, jedan medij izvadi ono što njemu odgovara, a onda ga prenese drugi čiji vlasnik je tvrdio da su me blokirali svi bitni zenički mediji :)  Ili je sebe svrstao u nebitne ili im je 32 vijecnik trn u oku kojeg trebaju svrstat u neku političku opciju.

Zašto kažem da jedan medij izvadi ono što njemu odgovara? Zato što se u članku ne bavim samo s gradonačelnikovom plaćom već i plaćama svih zaposlenika. Ponovit ću, osim gradonačelnikovog koeficijenta, prema novom obračunu predsjedavajućem Vijeća i savjetniku Gradonačelnika smanjen je koeficijent sa 7,00 na 6,40 Sekretar će imati manja primanja, odnosno njegov koeficijent će sa 6.50 pasti na 6,20...Direktori u službi uprave i pomoćnici načelnika su imali koeficiijent 6,20 a sada će imati 5,70. Za one koji nisu pratili, članak koji je podigao prašinu i izazvao gradonačelnikovo reagovanje nalazi se ovdje.

Članak bloga 32 vijećnik u kojem sam pisao o Prijedlogu Odluke o plaćama i naknadama zaposlenika u gradskoj službi koji će se uskoro naći pred gradskim vijećnicima prokomentarisao je portal faktor.ba objavivši gradonačelnikovu platnu listu kao demant. Autor članka navodnog demanta se bavi koja stranka je bliska 32 vijećniku i ne primjećujuci da je samim tim pokazao da je autor tog članka ili portal simpatizer gradonačelnika... Što se tiče platne liste na kojoj se vidi neto plata u iznosu od 3197,26 KM, a na kojoj nije prikazan iznos toplog obroka, prevoza i naknada za rad u komisijama, jer te naknade se isplaćuju posebnim odlukama i ne ulaze u platnu listu, i nije neki demant.

Iako na platnoj listi stoji 3197,26 KM u izjavi za Faktor on navodi da je njegova plaća oko 3.000 KM zajedno sa “minulim radom, toplim obrokom i naknadom za prevoz“. Po meni, mogao je reći i da je oko 3.200,00 KM.


– Ta će plaća ostati ista i po novoj odluci. Ja kao gradonačelnik nisam mijenjao koeficijent svoje plaće i on je isti kao i ranije. Većina koeficijenata za ostale uposlenike je usklađena sa zakonom i nikome nije povećana plaća. Istina je da su neki imali koeficijente iznad zakonom propisanih pa smo to revidirali. Moja plaća je ista kao i od rahmetli gradonačelnika Smajlovića i takva će i ostati – navodi Kasumović koji je Faktoru poslao i platnu listu kao dokaz svojih tvrdnji.


Broj komentara: 6:

  1. Ali i da je eto rekao oko 3200, to nije ni blizu onim vasim 4700... ako cemo cjepidlacit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije, ali ne znaci da nakon usvajanja Odluke nece biti ako cemo cjepidlacit. Vidis li na listi dodatak na topli obrok i naknadu za prevoz, naknadu za rad u komisijama? Ja ne vidim...

      Izbriši
    2. Ne vidim , to cemo sacekat pa vidjet...ali vi ste u prethodnom tekstu napisali 4700 bez naknada...samo mi je to malo zapalo za oko...

      Izbriši
    3. Da, napisao sam, ali sam napisao i kako sam dosao do te racunice. Uzevsi za primjer da je osnovica 450.maraka. Nista nije izmisljeno. Matematicke kalkulacije koje bi svaki skolovan gradjanin trebao da razumije a ne da se hvata za ono sto nije receno. Dakle, i sad nakon demanta stojim da bi plata trebala biti 4.700 maraka ako je osnovica 450 maraka. Pozdrav i svako dobro.

      Izbriši
    4. Ali kao sto vidite osnovica nije takva, nego ste mozda racunali osnovicu sa kantonalnog nivoa...Niste ispravnu informaciju iskoristili...Tj na "svoju" ruku ste uzeli osnovicu... "stojim da bi plata trebala biti 4.700 maraka ako je osnovica 450 maraka"...Stojim i ja da bi plata trebala biti oko 9000 KM da je osnovica oko 900 KM...ali nije takva...LP

      Izbriši
  2. Pokzalo se da Fuad Kasumovic laze .te da je 32 Vijecnik potpuno u pravu

    OdgovoriIzbriši

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...