petak, 23. prosinca 2016.

Gradonačelniče, potušismo se! Šta da radimo, da i dalje šutimo ili ...???

Opet ja.... Danas neću dugo... Za one koji me manje poznaju... jedan od organizatora prvog ozbiljnijeg performansa i kampanje u našem gradu organizovane koristeći društvene mreže i forume ovdašnjih portala, a koji su se desili daleke 2009. godine pod nazivom “Dišem Bosnu, dišem Hercegovinu”. Akcije, čiji cilj je bio: upozoriti lokalnu i međunarodnu javnost na tešku ekološku situaciju prouzrokovanu proizvodnim aktivnostima kompanije Arcelor Mittal Zenica i drugih zagađivača, upozoriti političke aktere na poštivanje i provedbu BiH zakona sa područja zaštite okoliša. Jedan od organizatora prvog “Sajma nezadovoljstva”u Zenici, održanog 2011.godine,označenog kao početak borbe za poboljšanje položaja radnika kao i svih onih koji svoja prava ne uspijevaju ostvariti putem tužilaštva upozoravajući da je položaj radnika u BiH sve gori i da podsjeća na status robova u robovlasničkom društvu.

Prestao sam se baviti organizacijom demonstracija u svakom smislu kada sam shvatio koliko smo nejedinstveni i koliko nam truda i vremena treba za jedan veći odziv koji naposlijetku “uprskamo”. Neću obrazlagati kako i na osnovu čega iznosim jednu ovakvu tvrdnju... Svatko ima pravo na svoje mišljenje. Međutim, činjenica da sam prestao ne znači i da sam prestao postavljati pitanja i zato ću ponoviti neka iz 2012. godine kada sam tek počeo s pisanjem bloga 32 vijećnik. Pitanja iz emisije “Otrov koji dišemo”. Emisije koja je došla kao rezultat djelovanja nekoliko građanskih aktivista. Ko je dozvolio velikim stranim kompanijama u BiH da se tako ponašaju trujući naš vazduh i okolinu? Zašto se nadležni ne obaziru na alarmantne pokazatelje količine kancerogenih materija u zraku?

Zadnjih nekoliko dana situacija je dramatična, zagađenje zraka je alarmantno ali niko ne reaguje. Koliko je visoka građanska svijest imamo priliku vidjeti na društvenim mrežama gdje su mišljenja građana podjeljena, pogotovo nakon izjave gradonačelnika da ne treba dizati prašinu oko aerozagađenja jer ćemo navodno time otjerati investitore. Nemam ništa ni protiv gradonačelnika ni protiv njegovog mišljenja, ali sam u dilemi...

Dakle, ne bavim se organizacijom demonstracija, postavljam pitanja. Nije me briga šta neko misli o tome kakvo je zagađenje bilo prije rata, a kakvo je danas. S današnje tačke gledišta moje pitanje bi glasilo: “Gradonačelniče, potušismo se! Šta da radimo, da i dalje šutimo ili ...???

I molim vas gradonačelniče, recite vašem savjetniku da ni slučajno ne pomisli da radim stvari koje me se ne tiču. Ima on taj običaj... Ako neću dignuti glas zbog sopstvenog zdravlja i zdravlja svoje porodice, zbog čega ću...

Slika u prilogu teksta je iz udruženja građana "Eko forum" Zenica, a njihova poruka glasi:

Oj narode iz Zenice, svi građani i svi seljaci,
Loži drva, pali struju, a ćumur izbaci
Golfa dvojku odmah gasi, da dišu pješaci

Oj zaštito civilna, uzbunu proglasi
Oj Mittale Arcelore, peć malko ugasi
Oj Fuade načelniče, od dima nas spasi

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...