srijeda, 10. kolovoza 2016.

Danas je s 32 vijećnikom Ramo Isak, kandidat za gradonačelnika Zenice

Danas je s 32 vijećnikom Ramo Isak, kandidat za gradonačelnika Zenice, izabran na nedavnoj Osnivačkoj skupštini A-SDA Zenica.

Na moje pitanje zašto mi nije proslijedio odgovore koje sam mu postavio preko njegove fejsbuk PR službe odgovorio mi je da nema vremena za piskaranja, da sam ja (njegov drug) napisao čitav roman s pitanjima ali da je spreman odgovarati „uživo“, u mikrofon, pa da ja to slobodno sve objavim.

E, pa, druže Ramo. Nemam ni ja vremena snimati, zatim prepisivati i predstavljati građanima kandidata za gradonačelnika koji nema vremena meni odgovoriti na pet pitanja. Ne treba to meni, nisam se ja kandidovao. S toga, o Rami Isaku, 32 vijećnik neće više ni rječi. Sretno drug...

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...