Blog je pokrenut 17 oktobra 2012.god. s ciljem da se upozori na mnoštvo nezaposlenih i onih koji žive na rubu preživljavanja. Dvije godine poslije "trideset drugi vijećnik"je dostigao veliki broj čitalaca čije tekstove nerijetko prenose i razni bh portali. Teme su proširene, a blogu su se pridružili slobodni, misleći građanski aktivisti koji će govoriti o društvenim problemima koji tište građane ovog grada, kantona i države. Autor bloga: Muhamed Pivić

srijeda, 10. kolovoza 2016.

Danas je s 32 vijećnikom Ramo Isak, kandidat za gradonačelnika Zenice

Danas je s 32 vijećnikom Ramo Isak, kandidat za gradonačelnika Zenice, izabran na nedavnoj Osnivačkoj skupštini A-SDA Zenica.

Na moje pitanje zašto mi nije proslijedio odgovore koje sam mu postavio preko njegove fejsbuk PR službe odgovorio mi je da nema vremena za piskaranja, da sam ja (njegov drug) napisao čitav roman s pitanjima ali da je spreman odgovarati „uživo“, u mikrofon, pa da ja to slobodno sve objavim.

E, pa, druže Ramo. Nemam ni ja vremena snimati, zatim prepisivati i predstavljati građanima kandidata za gradonačelnika koji nema vremena meni odgovoriti na pet pitanja. Ne treba to meni, nisam se ja kandidovao. S toga, o Rami Isaku, 32 vijećnik neće više ni rječi. Sretno drug...

Nema komentara:

Objavi komentar

Na raskršću života

Na raskršću života
Ako je toliko važna etnička pripadnost i taj nekakav jebeni osjećaj nacionalnog identiteta za kojim pojedinci ili čak veliki broj njih traga stotinama godina unazad, a u tom traganju su spremni i na međusobna prepucavanja, teške riječi, prijetnje ili progone neka mi onda neko od njih objasni zašto toliki broj ljudi iz njihove etnije napuštaju svoju domovinu i okruženje u kojem su se osjećali „svoji na svome“ ? Može li se išta kupit za taj „osjećaj pripadnosti“? Zašto se na poslijetku taj „osjećaj pripadnosti“,( odlaskom iz domovine) mijenja i uzima državljanstvo druge države? Ovoj kleronacionalističkoj vlasti odgovara da se njeni građani bave sami sobom, da se vraćaju u tu daleku prošlost jer sve dok su „tamo daleko“ niko ih neće pitati za sutra. Meni je ostalo, u najboljem slučaju još nekoliko godina života i ne mislim ga trošiti na budalaštine odakle potičem ja, a odakle Bosna. Iz pi*ke materine, i ja i ova vukojebina i ovi „kreteni“ što se međusobno prepucavaju, eto odakle. Imate li posao? Osmočasovno radno vrijeme, odgovarajuću platu, slobodne dane, godišnje odmore? Ako imate, onda ništa. Shvatam, plaćeni ste da spinujete i naivne vodite žedne preko vode. Muhamed Pivić, 32 vijećnik.

Arhiva bloga

Popularni postovi