četvrtak, 14. srpnja 2016.

Blog 32.vijećnik neće ostati jedino mjesto za ispovijed!

Primjetio sam da mnogi moji fejsbuk prijatelji nisu razumjeli kasno sinoć objavljeni screenshot e-maila od SIPE ((Državna agencija za istrage i zaštitu - engl. State Investigation and Protection Agency) i zato ću pokušati biti što kraći i jasniji.

Nedavno sam na blogu 32 vijećnik pisao o ispovijesti kliničkog psihologa, o produljenoj diskriminaciji koju Dom zdravlja “Centar za mentalno zdravlje” Živinice čini prema fejsbuk prijateljici kazavši kako joj je blog 32.vijećnik ostao kao jedino mjesto za ispovijed. Naime, nemoćna u začaranom krugu Dom-a zdravlja tužila je ustanovu zbog toga i ništa nije postigla! Direktoru se obraćala bezbroj puta, ništa! U međusobnoj konverzaciji sam saznao da su je primoravali da potpisuje i pečati ljekarska uvjerenja za kandidate za upravljanje motornim vozilima razičitih kategorija i kandidate za zdravstvene preglede za utvrđivanje zdravstvene sposobnosti za nabavljanje, držanje, i nošenje oružja i municije.

Obzirom da sam smatrao da je to jedna vrsta krivičnog djela, isto sam proslijedio SIPI. „Zar to nije krivično djelo“, pitao sam, i rekao da očekujem odgovor prije objavljivanja nastavka priče o navedenom mobingu.

Nakon nekoliko dana dobio sam pozitivan odgovor. Blog 32.vijećnik neće ostati jedino mjesto za ispovijed. Barem tako SIPA i njen direktor Perica Stanić kažu.

Na kraju možemo zaključiti da SIPA odgovorno radi svoj posao. Ako neko sumnja da je problem što zaprimljene prijave vraća na niže nivo-e, vara se. Nisu ni oni od juče. Sumnje u korumpiranost nižih nivo-a bi trebale biti otklonjene činjenicom da SIPA prilikom prosljeđivanja tim nižim nivoima obično traži da ih se izvjesti o poduzetim mjerama i radnjama.

Da ponovim i ohrabrim vas, blog 32.vijećnik neće ostati jedino mjesto za ispovijed. Barem tako SIPA i njen direktor Perica Stanić kažu. Slobodno pišite...

screenshot e-maila 










Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...