utorak, 14. lipnja 2016.

Dejtonska Bosna s novom tranšom MMF-a spremna na razdvajanje !?

- Dejtonska Bosna nije ona "multietnička Bosna" ona je etnički očišćena, spremna na
razdvajanje…

Podnaslov je moj lični stav, pesimističko razmišljanje koje često izbacim putem društvene mreže što ne znači i da sam uvijek u pravu. Ja sam samo jedan obični električar, a ne politički analitičar.  No, bez ikakve namjere širenja panike prenijet ću vam mišljenje lika koji je veći pesimista od mene, lika koji me upozorava da se “nešto sprema” i da bih zbog tog volio da se ovaj tekst nađe na mom fesjbuk profilu obzirom da me prate ljudi bliski SDA stranci. Interesuje ga njihovo mišljenje, “ljudi koji me prate” na društvenoj mreži i blogu 32.vijećnik. Svjesni smo, neko manje, neko više da Dejtonska Bosna nije ona ista "multietnička Bosna" koja je "kapitulirala" 1995.godine. Ona je kapitulirala, a ova je etnički očišćena, spremna na razdvajanje!? Rekao sam mu da to ne zavisi samo od Republike Srpske već i od Federacije, njenih građana i njenih vlasti. Pitao sam ga, je li čitao “Islamsku deklaraciju”, da li je upućen u dešavanja na Bošnjačkom saboru koji se održao 1993 god. i tadašnje izjave da im je cjelovita BiH sredstvo za postizanje cilja, zna li on da bi mnogi u Federaciji mirno predali RS? Da bi neki ljudi ili mnogo njih, nisam baš siguran u taj broj, voljeli muslimansku državu!?

Kad bi se to desilo ja bih bio Gavrilo i upucao Izetbegovića, odgovorio mi je na način da sam čvrsto uvjeren da bi to uradio. Zašto? Zato što ima informacije iz prve ruke i “svjedoka” kada je upozoren da se nešto sprema. Prema njegovim riječima, upozoren je od Švicarca, člana MMF-a koji tvrdi da će se s novom tranšom u Federaciji BiH sve rasprodati, odnosno da će za taj kredit jamac biti Federacija ali ne i Republika Srpska. Navodno, za Republiku Srpsku garant je Srbija. Srbija i Vučić stoje iza njih, nastavlja on, izvor informacije kojem ne moram otkriti identitet ni po koju cijenu. Još 550 miliona eura kredita od MMF-a!!! Pismo namjere koje niko nije pročitao i niko ne zna šta u njemu stoji. Šta narod može učiniti, a šta vlast za cjelovitost BiH i kakve veze ima što bi jedan entitet bio pod hipotekom, a drugi ne? Nije mi dao direktan odgovor. Rekao je, bolje da Vlada FBIH otkaže komplet aranžman sa MMF-om tako će i sama, ne znajući spasiti cjelovitost BIH. Može li tranša od tih 550 miliona eura kredita uticati na odnose unutar dva entiteta toliko negativno da bi se zbog tih odnosa moralo mijenjati državno uređenje nisam razmišljao. Da li ste Vi? 






Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...