Blog je pokrenut 17 oktobra 2012.god. s ciljem da se upozori na mnoštvo nezaposlenih i onih koji žive na rubu preživljavanja. Dvije godine poslije "trideset drugi vijećnik"je dostigao veliki broj čitalaca čije tekstove nerijetko prenose i razni bh portali. Teme su proširene, a blogu su se pridružili slobodni, misleći građanski aktivisti koji će govoriti o društvenim problemima koji tište građane ovog grada, kantona i države. Autor bloga: Muhamed Pivić

ponedjeljak, 18. travnja 2016.

Ateistima, komunistima i balijama poručuju da izaberu zemlju u koju će ići!?

Samo zbog toga što nosi nebošnjačko ime i što je s ciljem skretanja pažnje na sve ćešću pojavu u društvu objavio link jednog hafiza koji poručuje ateistima, komunistima i svima onima koji misle drugačije da odu iz Bosne, nemilosrdno je napadnut. Napadnut je i on i svi oni koji su komentarisali video od strane lika koji je čak i na svom fejsbuk profilu u džihadskom stilu pozvao i svoje prijatelje da učine isto. Naravno, sjatili su se na svoje neistomišljenike koristeći se ratnim pokličima i pogrdnim riječima koje iz pristojnosti neću spominjati.

Kako reče nedavno jedan moj prijatelj „njihovo tumačenje vjere je koncipirano na načelu da se tumaču ne replicira i ne postavlja pitanje čak i ako je tumač uvrnuta osoba ili fašista“.

Dakle, po uputama tumača s video isječka, ateistima, komunistima i balijama, misleći na muslimane koji nisu prihvatili bošnjaštvo i „vlasima“, kako uobičajeno zovu pripadnike druga dva naroda, prijete i poručuju da izaberu zemlju u koju će ići, a između ostalih spominju Kinu, Rusiju, Japan... I to u Zenici, a ne u selu Ošve kod Maglaja. Za razliku od Zenice, u selu Ošve se ponašaju sasvim normalno i civilizirano kako ih nedavno opisaše neki bh novinari.

Ne tako temeljitim istraživanjem može se utvrditi ko su ti koji prijete i koji su razlozi njihove prijetnje. To su uglavnom likovi koji su naslonjeni na budžet grada, kantona ili Federacije koji redovno dobivaju svoja primanja za svoj (ne)rad. U dosta slučajeva „invalidi“ i druge povlaštene kategorije koje su istovremeno i glasačka mašinerija SDA stranke koja im to omogućuje zadužujući se kod MMF-a. Jedan od razloga njihovog ekstremnog ponašanja nije tolika mržnja i zlo kako nastoje prikazati nego bojazan da će ostati bez tih primanja ukoliko „profunkcioniše“ sekularna Bosna i Hercegovina. U ovoj i ovakvoj Bosni su se „snašli“ uobičajenim pritiscima i protestima tražeći uvođenje u zakon pozitivne diskriminacije za koju će se poslije odužiti onima koji su je donijeli tako što će im omogućiti još jedan mandat dajući im svoje glasove na izborima.

Sudeći po gore navedenim napadima na slobodu izražavanja misli i slobodu govora taktika osvete zbog „uvrede“ islama prenosi se i na naše prostore. Ako se već pozivamo na slobodu govora onda bi trebalo dati slobodu i onima koji govore suprotno, ne nazivati ih kaurinima, vlaščadijom i balijama i ne pozivati na džihad i odbranu onog što je rekao neki hafiz.

Razlika između nedavne uvrede francuskog satiričnog lista Charlie Hebdo i navodne uvrede hafiza od strane zeničkog „vlaha“ šerovanjem linka njegovog govora je ogromna. U prvom slučaju se zaista vrijeđa poslanik s.a.v.s, a u drugom na neki način čak i promoviše hafiz i njegov govor. Uostalom, „hafiz“ je titula islamskog učenjaka čije mišljenje se može razlikovati u odnosu na druge islamske učenjake i zašto bi šerovanje linka od strane jednog „vlaha“ bila uvreda. Znači li to da ćemo se sutra morati ustručavati prilikom objave linka govora nekog propovjednika kršćanstva s ciljem skretanja pažnje i neslaganja s njegovim istupom plašiti osvete simpatizera tog govornika tako da ćemo na kraju odustati?

Ti isti napadači, s bilo čije strane dolazili nisu ni svjesni da s takvim neobrazovanim ponašanjem i postupcima mogu nanijeti više štete onima koje brane nego oni od kojih ih brane.

„Napadač“ i njegovi saučesnici u konkretnom slučaju nisu svjesni da je taj isti zenički „vlah“ kojeg napadaju kao i pisac ovih riječi bio na braniku domovine dok isti nije znao ni šta je domovina. I sad se naš'o on da brani mene i ostale građane od „vlaha“ koji je branio ovaj grad dok je on slušao patriotsku pjesmu „ponesi zastavu Dragane Vikiću“. Usput, taj koji je opjevan u pjesmi „ponesi zastuvu“ ne beše li i on jedan od tih „vlaha“?

autor teksta: Muhamed Pivić, 32 vijecnik, demobilisani borac 3 Korpusa Armije RBiH, ranjavan u ratu, pismeno pohvaljivan, bez ikakvih privilegija. Iz rata izasao go, bos i sjeban sa deviznom knjižicom koju su mu vlasti poslije preimenovale u certifikate, koje su opet poslije obezvrijedili da bi ih kupili njihovi tajkuni za sitan novac od kojeg će naravno pokupovat državno vlasništvo. I dalje, odnosno i danas je go, bos i (s)jeban jer su mu te iste vlasti uništile preduzeće u kojem je radio i imao osmočasovno radno vrijeme i slobodne vikende.



Nema komentara:

Objavi komentar

Na raskršću života

Na raskršću života
Ako je toliko važna etnička pripadnost i taj nekakav jebeni osjećaj nacionalnog identiteta za kojim pojedinci ili čak veliki broj njih traga stotinama godina unazad, a u tom traganju su spremni i na međusobna prepucavanja, teške riječi, prijetnje ili progone neka mi onda neko od njih objasni zašto toliki broj ljudi iz njihove etnije napuštaju svoju domovinu i okruženje u kojem su se osjećali „svoji na svome“ ? Može li se išta kupit za taj „osjećaj pripadnosti“? Zašto se na poslijetku taj „osjećaj pripadnosti“,( odlaskom iz domovine) mijenja i uzima državljanstvo druge države? Ovoj kleronacionalističkoj vlasti odgovara da se njeni građani bave sami sobom, da se vraćaju u tu daleku prošlost jer sve dok su „tamo daleko“ niko ih neće pitati za sutra. Meni je ostalo, u najboljem slučaju još nekoliko godina života i ne mislim ga trošiti na budalaštine odakle potičem ja, a odakle Bosna. Iz pi*ke materine, i ja i ova vukojebina i ovi „kreteni“ što se međusobno prepucavaju, eto odakle. Imate li posao? Osmočasovno radno vrijeme, odgovarajuću platu, slobodne dane, godišnje odmore? Ako imate, onda ništa. Shvatam, plaćeni ste da spinujete i naivne vodite žedne preko vode. Muhamed Pivić, 32 vijećnik.

Popularni postovi