nedjelja, 14. veljače 2016.

Tri tone duhana? 10 godina radnog staža???

A sad ćemo nešto o organizovanom kriminalu... u akciji kodnog naziva „Lištica“, koja se izvela na području Gruda, Širokog Brijega, Čitluka, Zenice i Sarajeva u kojoj je lišeno slobode više osumnjičenih osoba zbog postojanja osnova sumnje da su počinile krivično djelo organizirani kriminal u vezi sa krivičnim djelom nedozvoljen promet akciznih proizvoda, nedozvoljeno skladištenje robe, porezna utaja ili prevara i pranje novca..

Sve bi to bilo ok da mi nije zaparalo uši ono što je privremeno oduzeto više od tri tone rezanog duhana. Dakle, radi se o ljudima koji su švercovali duhan i pri tome oštetili državu za one bezobrazne “porezne markice” koje država nama pušačima bezobrazno naplaćuje tako da država uzme 29 maraka a fabrika duvana 3 marke. I to je dakle “organizovani kriminal”! Poduzeta akcija, racija, hapšenja sve na nivou “zapada”....

A nije organizovani kriminal hiljade godina neuvezanog radnog staža od kojih meni nedostaje 10 godina? Prema ovim švercerima duvana ovo što meni fali 10 godina staža je “legalno”, nije organizovani kriminal. Neko je legalno prikazao na mojoj platnoj listi da je porez otišao u poreznu upravu da bi se deceniju poslije ispostavilo da tog novca nema. Nema imovine preduzeća, nema se od koga naplatit, nema novca. Ispario!!! To što je preduzeće bilo “javno”, što je imalo korumpirane direktore, nadzorne odbore i svake godine “podršku” lokalnog općinskog vijeća, to nije organizovani kriminal??? To što je Porezna upava i zenički poreski ured žmirio na činjenicu da im svake godine nedostaje taj novac koji se isto tako zove poreski novac to nije “organizovani kriminal” iako su bili upozoravani od strane moje malenkosti.

Tužilaštvo ZDK je kazalo "vjerovatno su krivi ti i ti" i završilo sa slučajem!!! Zamislite, vjerovatno??? Žalio se VSTV na tužioca, ovi odgovorili i nikom ništa. I vidiš, ja opet ne napadam Visoko sudsko tužilačko vijeće iako su mi i oni odbili moju žalbu na ove zeničke tužioce.

To je 'nako ukratko da vas ne zbunjujem ostalim činjenicama da je vlast, poreski ured u Zenici i policija svo vrijeme znala ko stoji iza ovog "organizovanog kriminala", porezne utaje, odnosno ko je osnivač preduzeća i ko je "glavni babo".


Jedna fejsbuk prijateljica ostala je bez teksta, kad je saznala, prokomentarisala je: "tri tone duhana?"....  10 godina radnog staža???, odgovorio sam.
Kad godinama živiš pored željezare navikneš na svaki smrad, tako i na ovaj. Svake druge dvije ili četiri godine, godine pred izbore otvori se priča o regulisanju neuplaćenog penzionog staža za oko 50.ooo radnika na teritoriji BiH i svaki put slažu. Ove godine pričaju kako će dio MMF-ove tranše preusmjerit za penziono...
Legalno, novcem od kredita pokrit neuplaćeni (pokradeni) novac. U ovako zamršenom slučaju, obzirom da je do sad sve bilo “legalno” onda treba legalno i otpisat ta “dugovanja”, odnosno taj ukradeni novac od uplate staža.

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...