subota, 21. studenoga 2015.

„ Šta dobar dan,, selam alejkum se kaže....,, !?

S jedne strane terorizam, pucačina iz kalašnjikova i bacanje eksplozivnih naprava na časnike Oružanih snaga BiH, s druge turčenje u javnom prostoru multietničke države. Za ponašanje pojedinaca u javnom prostoru koji na jedan perfidan način pokušavaju uvesti kodeks ponašanja „nepodobnih“ možda neko od vas i nađe razumno objašnjenje. Ja ga nisam našao. Jednostavno, nemam ga...

Rekoše da je jutro pametnije od noći... i u pravu su. A baš sam bio naoštren da napadnem vlast i njene službenike u državnim institucijama jer sam shvatio da je riječ o javnoj ustanovi i državnom službeniku, ali nije. Ono što sam mislio sinoć reći, rekao bih ja i danas, ali danas se ipak obraćam nekom drugom. Dakle, ne radi se o javnoj ustanovi već o javnom prostoru, a u javnom prostoru možemo naići i na govedo. Jest da se govedima ne treba obraćati, ali nebitno. Da ne ispadne da sam džaba pisao.

U jednom zeničkom javnom prostoru...

Građanka : Dobar dan! Nafurani lik : „ Šta dobar dan,, selam alejkum se kaže....,, !?

Nije meni, da je meni pogledom bi ga strijeljao. Obzirom da su nam kreteni u javnom prostoru pošli barkat u mladost koristim priliku da im kažem, poručim...

Dakle, poručujem ovoj neobrazovanoj stoci da pripaze šta rade, kako se ponašaju i od koga traže i pokušavaju primoravati da ih pozdravlja sa „selam alejkum“. Stoko neobrazovana. Kad kažem da je u Zenici počela islamizacija kažem to kroz ironiju i sarkazam, a vi uzeli zdravo za gotovo nastojeći da je sprovedete. Pretpostavljam da je u pitanju korisnik neke od privilegija na račun poreskih obveznika. I ja sam jedan od onih koji su krvarili za ovu državu i time vam obezbjedio da se vucarate po shopinzima i kafićima dok ja radim, bez ikakvih privilegija. Međutim, bolje da sam go*no pojeo nego što sam bio učesnik u tom što vam je obezbjeđeno. I u tim najgorim danima sam upotrebljavao službeni pozdrav (dobar dan) i zamalo ne “zaglavih” prekomandu zbog toga, ali nisam popuštao. Dakle, jedan od onih koji se borio za jednu, a “ONI” pravili drugu državu. Fildžan državu....

Štovana gospodo! Na vašu nesreću, od decembra 2003 god. sve škole u BiH dobile su pravilnik po kojem je jedini službeni pozdrav u školama "dobro jutro", "dobar dan", "dobro veče" i "doviđenja". Kodeks ponašanja i poslovna etika prihvaćena je i u entitetima. U skladu sa Zakonom o visokom obrazovanju Republike Srpske jedini službeni pozdrav je "dobro jutro", "dobar dan", "dobro veče" i "doviđenja".

Nisu dozvoljeni vjerski pozdravi, pozdravi ili parole političkih opcija ili uličnih izraza ni za zaposlenike i studente Fakulteta zdravstvenih studija u Sarajevu.

Po čemu biste onda vi jedna obična individua u javnom prostoru bili drugačiji? Po čemu ćemo vas prepoznavati da li ste Bošnjak, Srbin ili Hrvat? Piše li vam na čelu? I šta u stvari i ako ste Bošnjak/inja? Znači li to da ste automatski vjernik/ca? I na kraju, mislite li vi zaista da je ovo šerijetska država sa šerijetskim zakonom ili je pak sekularna???

Možda bi onaj nacionalistički šupak od lektora iz BANU što je nedavno napis'o Bosanski rječnik trebao razmislit i o značenju riječi "govedo". Možda da stavi da je to lik koji bukvalno shvata da je on taj koji odlučuje kodeks ponašanja i poslovnu etiku u javnom prostoru.



Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...