četvrtak, 24. rujna 2015.

Nit' mi se je*e s pametnim, nit' s budalom nit' s fukarom!

Ne bih da vam pokvarim raspoloženje nipošto, kiša pada napolju, men’ je malo dosadno, a ne ide mi se ni vani. Baš k’o u vrijeme socijalizma kad su se sastavljali državni praznici, za ovaj vjerski bi’ću slobodan čet’ri dana. Zato i rekoh sam sebi, vala Muhamede imaš ti vremena na pretek, mog’o bi ti i jedan kratki tekstić, onako za svoju dušu. Ne trebaju tebi slike baklava, oblatni i još kojekakvih kolača, šta koga briga jel’ tvoja “Jovanka” pravila šta za bajram. Budi ti malo drukčiji, originalniji, pomislit će neko da si se promijenio... Međutim, kad bolje razmislim i jesam, promijenio sam se...

Toliko sam se trudio da promijenim ljude oko sebe da nisam ni primjetio da sam u međuvremenu promjenio sebe!? Postao sam toliko rezigniran da bih najradije i ja, iako nisam toliko pametan, ušutio kad budala progovori a fukara obogati...

Nit' mi se je*e s pametnim, nit' s budalom nit' s fukarom. Nek se je*u između_se! Ne malom broju bh bijednika postalo je važnije šta će neko drugi reći i izjaviti od tog’ šta će sutra jesti i zato jedu go*na svo ovo vrijeme. Od silne "brige" za dešavanjima i dokazivanju kako u tuđoj avliji ljudi plivaju u gov*ima ne vide da su zaglibili u vlastita. Ušutio bih, al' nisam baš toliko "pametan"...

Nisam toliko pametan, ali znam vratit’ film pet godina unazad i pročitat’ fcb. komentar “sabur nićija do zore nije sjala pa neće ni njihova” :) Zato, sabur narode... Pet godina saburaj, a zatim još tri puta po pet.... I da, fukare će se i dalje bogatit’ a vi ćete i dalje biti “pametni” zato što šutite i saburate.

Ovoga puta, odnosno u ovom tekstu navijam za tajkune, vi saburajte na sve što vam se dešava u životu.... osim na komšije. Ono što vam komšije rade nije za sabura i zato udrite po njima još jače. Eh, te komšije i sve te njihove zavrzlame koštale su vas i vaše nezaposlenosti. Ušli su vam u vaša preduzeća, opljačkali i uništili toliko da ste danas zbog njih na ulici.

Ne bih da vam pokvarim raspoloženje nipošto, ali moram vas napomenuti da su vam komšije uništili “Dom štampe”, “Komrad”, ”Izgradnju”, “Krivaju”, “Rudnik-trans”, "Vatrostalno", "Dionis" "Zenicastan", "Zenicatrans-teretni saobraćaj", "Zening", JU za predškolski odgoj i obrazovanje i još 62 manje poznata privredna subjekta u Zeničko dobojskom kantonu koja su pod izgovorom globalne ekonomske krize u stečaju.

No, ne brinite, sve dok preduzeće ima bilo kakvu imovinu koja se može prodati i iz prodaje namiriti povjerioci, postupak neće i ne može biti okončan.

Ne bih da vam pokvarim raspoloženje nipošto, ali moram vas napomenuti i da u našem gradu, bez obzira na konstantno “svojatanje” ove naše države od nas samih, pola državnih zastava na javnim mjestima stoji naopako. Da, naopako i vjerujem da ona najglasnija manjina i ne zna kako izgleda to kad je “naopako” jer nikad nije ni naučila tu razliku.

Al’ haj’ je*eš ga, sabur, naučit će ima vremena.

Toliko sam se trudio, a danas .... nit' mi se je*e s pametnim, nit' s budalom nit' s domaćom fukarom, a bgm ni svjetskom bijedom, sve dok ima ove naše. Da mi Bog oprosti što sam postao ovako “bezosjećajan”, a svi vi osjećajni za svu tu svjetsku bijedu osim sopstvene...tražili ste gledajte #‎jebovaskapitalizamdavasjebo.

I da se razumijemo nisu migranti iz Sirije, nit’ ono nedavno bh mlijeko “zavadili" Hrvate i Srbe kao ni Bošnjake i Hrvate, zavađeni su oni još od četres’ prve dok su se opredjeljivali, između partizana, četnika i ustaša, ili pak partizanske, handžar ili neke druge divizije. Zatvorili bi oni i zatvrat će i ubuduće granice i zbog mnogo manjeg "zla" od mlijeka i migranata, a mi ćemo i dalje saburat.





Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...