subota, 27. lipnja 2015.

Mene je kupio On, sa velikim slovom „O“!

Prvi put kad sam čuo zanemario sam kao da nisam ni čuo, nasmijao se i rekao „ma pusti budalu“. Večeras čujem ponovo, ovaj put od druge osobe. Neko voli pričat o meni kad me nema....

To da sam „kupljen“ nisam mislio komentarisat' jer ne volim tračeve, ali možda su ti koji pričaju u pravu!? Jest, ipak je to tačno. Bio sam kupljen. Jednom me je jedan kupio. Kupio me je time što mi je omogućio besplatno obrazovanje, pravo na besplatnu ljekarsku brigu i na kraju posao sa osmočasovnim radnim vremenom i sigurnom platom, i to bez štele... Dakle, omogućio mi je bezbrižno djetinjstvo, duhovnu slobodu i mir. 

Ove mlađe generacije možda i ne znaju ko je taj koji me je kupio!? Ne, nije se on zvao dedo al' je ipak sjala jako! Mene je kupio On, sa velikim slovom „O“!  Njegovo ime je Josip Broz Tito!

Po samom objavljivanju na društvenoj mreži nadođe mi misao da ovi "moji" ovdje ne kontaju zašto Hakala pjeva "da mi je osjetit Željezarin miris dima". Ne pjeva on radi Željezare i njenog dima, pjeva čo'jek radi Tita haha... grin emoticon

Da ne bude zabune... OBAVEZNO POGLEDATI GOVOR PRIJE SPOTA

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...