utorak, 12. svibnja 2015.

Zbog blokade autoputa M17 Bošnjaci iz Begovog Hana dobili ukor!

detalj sa suđenja
U Općinskom sudu Žepče danas je završen usmeni pretres za 18 stanovnika Begovog Hana zbog prekršaja članka 3.st.1. Zakona o javnom redu i miru Zeničko - dobojskog kantona priznanjem krivice okrivljenih.

Vezani tekst: Nakon poplava: Umjesto da im pomognu prijavili ih sudu za prekršaje!

Mještani Begovog Hana koji nisu dobili nikakvu pomoć za rješavanje problema nastalih nakon majskih kiša i poplava koje su zadesile to naselje, 10. septembra 2014.god. izašli su na proteste koji su uključivali i jednosatnu blokadu magistralnog puta M17. Iako je blokada bila uredno najavljena od strane demonstranata 48 sati ranije, policija nije odobrila niti zabranila navedene demonstracije „pozivajući se“ na administrativnu šutnju.

Uzimajući u obzir materijalnu situaciju te da niko od optuženih do sad nije osuđivan sud je donio presudu kojom se optuženi oglašavaju krivim i osuđuju kaznom sudskog ukora.

Naravno da sam postavio ovakav naslov namjerno, ne djelim ja stanovnike po nacionalnosti niti su svih 18 stanovnika Bošnjaci iako bi to organi gonjenja prilikom pisanja optužnica trebali izbjegavati i to je dio na koji sam izričito reagovao na sudu upozorivši inspektora policije da ubuduće pazi koga će svrstavati u tor po vlastitom nahođenju i stavljati na spisak okrivljenih bez prethodnog legitimisanja i saslušanja. Bilo je, među nama rečeno, a na njegovo iznenađenje i onih koji se osjećaju drugačije, (sad ću ja o tome ali ne tvrdim) po mom mišljenju, uključujući i sutkinju.

Da su kojim slučajem svi stanovnici bili Bošnjaci, oni koji su blokirali magistralni put M17 radili bi to po stranačkim upustvima i u tom slučaju ne bi bilo ni ukora. No, o tom po tom.

Izuzeće i izdvajanje iz slučaja, obzirom da sam obavljao novinarski posao prilikom demonstracija nisam tražio jer mi je sutkinja obrazložila da bi to bilo bespotrebno odugovlačenje procesa i iznošenje dokaza obe strane. Naravno, svjestan da će zbog inspektorovog "ega" država snositi troškove, pristao sam na prijedlog sutkinje da ostanem na spisku sa ostalim stanovnicima Begovog Hana.


Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...