ponedjeljak, 13. travnja 2015.

Čiji to sinovi obijaju auta po Zenici ?

Često se moglo pročitati kako se Zenica izgradila i kako se još uvijek gradi, kako je postala moderan grad, ugodan za življenje, naročito kroz  kampanje kao što je"Zenica, moj grad", u kojoj se pojavljuju neke poznate ličnosti poput onog bacača nečega koji uopće nije iz Zenice. Lijepa zamisao  “Zeničanke” iz Doboja... Lijepo, lijepo, a gdje je tu svakodnevnica? Izgladnjeli ljudi, izgladnjeli psi lutalice, polumrtvi - otrovani građani oboljeli od zagađenja, borci na prosjačkom štapu, penzioneri, nezaposleni 35-godišnjaci i mnogi drugi, da ih ne nabrajam više. Gdje je u svemu tome bijeda, tko se to odao kriminalu i čija djeca obijaju jeftine aute? Kome je to stalo do sitnog alata, stare jakne i starih farmerica iz gepeka golfa dvojke?

Odgovore na ta pitanja nećemo naći u  tekstovima gore navedene stranačke kampanje čiji je krajnji cilj dodjela imena ulice grada najzaslužnijem političaru. U tim plaćeničkim medijima nećemo saznati tko nas jebe svaku zimu i zbog koga se smrzavamo pored onako spektakularno najavljivane termoelektrane od prije šest godina. Nećemo saznati ni koliko je Zeničana umrlo i koliko će ih uskoro umrijeti od zagađenja, niti čiji to sinovi kradu i obijaju auta po Zenici. Nama će "naši" prikazati samo ono što oni žele, ono što nam već godinama prikazuju....arenu, stadion, gradsku magistralu, komplekse novih džamija, turskih internata, mejteba i šehidskih česmi.

Dozvolit ću sebi i da iznesem jednu procjenu tko to krade i bunari po Zenici makar me nazvali i velikosrpskim ili hrvatskim nacionalistom, izdajnikom, komunjarom, islamofobom... Ako uzmemo u obzir da je Zenica tokom rata etnički očišćena kao i svi gradovi širom BiH, odgovor se nameće sam po sebi. No, ne tražimo nikakvu kolektivnu odgovornost. Nažalost tako je, kako je... preostaje nam da ih identifikujemo i izdvojimo, te sitne kriminalce iz redova naših džematlija koji često ističu svoj merhametluk ne bi li im nekako spasili obraz.

Odgovor na pitanje čiji sinovi kradu i bunare po Zenici nećete dobiti ni u Ministarstvu unutrašnjih poslova. Naime, oni kažu "znamo mi tko su oni, mi ih uhvatimo čak i na djelu, zatim proslijedimo Tužilaštvu, a ovi ih puste jer neće da ih procesuiraju zbog vaših 20-desetak maraka kao i zbog tog što nemaju mjesta u zatvorima i dr. kazneno popravnim ustanovama. Elem, ti nečiji sinovi koji su dobro poznati organima gonjenja tako i unaprijed znaju da neće odgovarati te čine to što čine.

Meni su, pored nebrojanog obijanja auta, ukradenih kasetofona, pored sabotaže u kojoj sam trebao letit u zrak OPET ukrali alat iz auta...čak i prljavu jaknu i stare farmerice koje su služile kao radno odijelo. Mogu oni još po ko zna koji put to da urade ali time neće nestati javnih pitanja na koja mnogi građani znaju odgovore, samo se prave da ne znaju.

Obzirom da vam niko neće reći ništa, niko nije vidio, niko nije čuo, jedino rješenje je pokretanje inicijative prema nadležnim institucijama da se objave imena višestrukih prestupnika koji obijaju aute, stanove i kuće. Dosta je više kupovanja protuprovalnih vrata, centralnih brava i alarma i bogaćenja na račun krađa koje se mogu spriječiti. Protuprovalnih vrata nije bilo u Titinoj državi, a ipak se manje kralo. Dosta je više i inicijala! Da vidimo čiji to sinovi kradu po Zenici. “Naši” ili “njihovi”? Da vam se ne desi da vam takva stoka dođe za zeta, a da toga niste ni svjesni.

Ako ih već tužilaštvo ne tereti da ih barem mi držimo na oku... Prema informaciji koju sam ja dobio iz MUP-a ZDK-a, prvi kojeg bi trebalo držati na oku je nekakav  lik po prezimenu Prnjavorac i djeluje po Novoj Zenici. Čiji je sin, ja ne znam, možda vi znate....



PS. 5.decembar 2016. Suđenje u Općinskom sudu u Zenici

Bošnjak, rodom iz Teslića provaljuje mi u auto i krade kutiju alata i još neke sitnice, policija ga istu noć hapsi, a mene stavljaju za svjedoka u krivičnoj prijavi. Lik je "turistički vodič", bez zaposlenja, trenutno nastanjen u Novom Šeheru, a "operira" po Novoj Zenici. Primjećujem da ga sudinca poznaje jer ima djela više no Ivo Andrić. Na početku mu kaže da mu je bio advokat u onoj drugoj parnici, a da njega nije bilo, a on joj odgovara, kako sam razumio, da nije dobio poziv... Na kraju se obraća meni i pita tražim li odštetu. Od koga? Od lopova bez prebijene pare, pomislim... Kažem joj, šteta mi je veća što od tog dana više ništa ne mogu ostaviti u autu, ali tu me prekida. Šta reći? Teslićani, vratite mi "moje" Srbe evo vam "vaš" Bošnjak ...

Broj komentara: 5:

  1. Je li te stid Pivicu napisati ovakvo nesto? Je li to nije bilo kriminala u Zenici prije rata, dok nisu ovi novi dosli? Ko je tebi pravo dao da zastupas Zenicu i neke Zenicane koji po cijeli dan minderaju kod "skrte" u carsiji i laprdaju sta bi trebalo, a prstom ni da mrdnu. Ovo sto si napisao je tipicna homofobija i fasizam, svakog normalnog bi bilo sramota staviti potpis pod ovakav tekst. Malo trebas vidjeti na zapadu kako u gradovima zive ljudi svih nacija, rasa, vjera bez ikakve netrpeljivosti, a ti bi djelio ljude na one iz i izvan Zenice. Fuj.

    OdgovoriIzbriši
  2. HRABAR SI NEMA STA !!! SAMO NEMOJ KUKAT AKO TE NESTO OPALI PO GLAVI U MRAKU ;ZBOG NAVODJENJA NECIJEG IMENA . . . . .

    OdgovoriIzbriši
  3. Svako ima svoje misljenje, ovo je moje. Izgleda da sam pretjer'o što sam iznio svoje mišljenje putem svog bloga...čini mi se da sam treb'o vaše/njihovo. Ko sam ja da iznosim svoje mišljenje.... po nekima, i ja treba da mislim onako kako oni misle ili čak onako kako mi se kaže. Pa dobro, recimo da ušutim... hoćemo li tada zvati mrak svjetlom ili ćemo svjetlo zvati mrakom? U pi*ku materinu više mi nije jasno je l' to onda do 1990-te bio mrak, a potom svanulo il' obrnuto?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hrabrost je oduvijek bila san svakog (pa i kupljenog!) novinara. A u vremenu u kojem živimo, novinarsku hrabrost bi još trebalo i nagrađivati. Nagrađivati kada otkrije neko zlo, nešto zamumuljeno, prikriveno. I novinari i društvo bi od toga imali velike koristi. Naprotiv, u nas kao da više izgleda imaju da dobiju neku nagradu ne oni koji nešto otkrivaju no oni koji nešto prikrivaju.

    U kom to pravcu ''napredujemo''?

    Razlog zbog kojeg je sada autor teksta napadnut od strane ''ozbiljnih'' i takozvanih ''neozbiljnih'', jedan je isti: umjesto da mudro šuti i gleda svoja posla, usuđuje se baviti - i drugima. Još gore: on iznosi, pored drugog, i razne nepovoljne stvari iz same ''sredine''. I najgore: on bi htio iznositi stvari koje se u taoj ''sredini'' ne iznose.

    Dakle, kao da krši neku vrstu ''kućnog reda''. Neki, valjda, ''demokratski dogovor'' (?!) između bezakonika i zakonika.

    Da li je, međutim, autor ''u kršenju'' tog ''reda'' - jedini? Čitaoce ne zanima ''sredina'', nego - istina.

    OdgovoriIzbriši

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...