nedjelja, 1. ožujka 2015.

Ja sam musliman i ne slavim 1 mart!

Ne znam da li ste primjetili, u zadnje vrijeme na facebook profilima se moglo vidjeti raznih statusa, tipa „Ja sam musliman i ja ne slavim Novu godinu“,Ja sam musliman i ne slavim Božić niti kitim jelku”, “Musliman ne smije čestitati Novu godinu!” isl. Kad je već tako evo nek bude i jedan novi: Ja sam musliman i ne slavim 1 mart!

Pretprošle godine sam na blogu 32 vijećnik pisao kako je 1 mart i u Zenici nekako drugačiji, kako slavlje znatno varira i kako odziv građana na obilježavanje tog dana i nije zadovoljavajući.

Prošle su 23 godine otkada su bh. građani izglasali nezavisnost naše države ali i dan danas se vraćamo u prošlost i prepucavamo kome je praznik, kome nije, šta slavimo a šta ne, ko je prvi počeo ovo, a ko ono...

"Nosim prošlost ko okove zar se ovo život zove, malo sreće to je sve zar tražim previše"! Tako bi trebala glasit naša pjesma/pesma kako god hoćete. Jer, nikad se više nije govorilo o prošlosti...

O banovima, sultanima, agama, vremenima Turaka, Austrougarske monarhije i p. materina. O porijeklu: kad ti je država bila država, kol’ka je bila, ko si, šta si, čiji si...

Imam osjećaj da vrijeme ide nazad. Ništa budućnost, samo prošlost, prošlost, prošlost... Dođe mi da im postavim pitanje da li bi toliko spominjali prošlost da su kojim slučajem oženili bivšu prostitutku. Naravno da ne bi, izbjegavali bi priču o prošlosti maksimalno :)

Ni u školama se nije 'vol'ko spominjala prošlost!? Znalo se dotaknut' i ekonomije, fizike, biologije i matematike. Do skoro su rušili, palili i uništavali civilizaciju i sve što stignu, a sad bi da dižu spomenike Kotromaniću, Tvrtku, "Mehku" i još nekim *urcima, dok im narod svakodnevno čini samoubistva zbog siromaštva i nezaposlenosti...

Šta nam žele reći? Da su naši pretci bili age i begovi, a mi sluge ili obrnuto? No, valjda ti je to tako kad napraviš (ne)civiliziranu državu na krovu civilizacije. Ko razumije, shvatit će.

Oprostite na vulgarnosti u tekstu, mor'o sam ga prilagodit' većini...dakle, ne slavim 1 mart i nisam u državnoj firmi ali koristim slobodan dan, za razliku od mnogih koji slave ali će taj dan ipak provesti radno-angažovano. 


 Svim čitateljima i posjetiocima bloga 32-vijećnik, koji slave čestitam 1. mart, Dan nezavisnosti Bosne i Hercegovine. I love BiH, pozdrav svima, nebitno je l’ ti pradjed srbin, hrvat, turčin, austrijanac il’ švabo, sve malim slovom namjerno :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...