nedjelja, 22. ožujka 2015.

Fejsbuk i njegov uticaj na porodicu!?

Za ovo nedeljno jutro mog'o bi ja da napišem par riječi i o uticaju društvene mreže na porodicu. Onako, iz ugla porodičnog čovjeka koji je svojom aktivnošću na fejsbuku „zarazio“ pola uže i šire familije. Obzirom da su danas vicevi čitaniji od ozbiljnih tekstova, neka ovo jutro krene kroz šegu...

Oženjen čovjek vraća se s posla kući. Žena mu otvara vrata, a on vidjevši dim u kući pita šta se desilo!

Žena: "Izgorile mi paprike koje sam ti spremala za ručak! Ostake su samo tri, jesi li gladan?"

Muž: " 'aj' dobro, nek' je živa glava, ionako 
još uvijek nisam gladan. 

Nakon što se presvukao sjeda za fejsbuk i pita: „A šta si radila pa ti izgorile?“

Žena: " bila na fejsbuku“

Muž: aha, ok

Nakon izvjesnog vremena muž će ti njoj: „ Ženo, sad bih mogao one tri paprike“

Žena: „E, nema ni njih više, ja ih upravo pojela dok si ti bio na fejsbuku“

Muž: E, jebem te i tebe i fejsbuk i tvoje paprike

Svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima je sasvim slučajna haha






Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...