subota, 28. lipnja 2014.

Sve je to sami lopov do lopova!

Bez obzira što je najavljena mogućnost da će građani iz poplavljenih područja već prvih dana jula dobiti elektronske platne kartice u vrijednosti od 5.000 KM u Šamcu nema nade da će im Republika Srpska pomoći. „Ništa ja nisam dobio od Republike Srpske, ja sam bio srpski borac“ , kazao je jedan mještanin Šamca.

- Ne da ja ne vjerujem, svi ovdje u Šamcu isto misle,sve je to sami lopov do lopova. Eto koliko ih sad uhapsiše, ja imam gore televiziju, uhapsiše ih preko 70, preko dvije milijarde i nešto su pokrali, ko će im vjerovat.






Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...