petak, 16. svibnja 2014.

Koga mi to i zašto uopće plaćamo?

Jutros, u potrazi za informacijama saznajem kako Kantonalna uprava civilne zaštite Zeničko-dobojskog kantona u posljednja 3 dana nije objavila ništa na svojoj web. stranici pa se pitam koga mi to i zašto uopće plaćamo??? Neko ili nečiji sin ipak uzima novac za održavanje te web. stranice.

Isti slučaj je bio i 11. novembra 2012.god. kod prekomjernog aerozagadjenja kada je trebalo proglasiti stanje uzbune. Taj dan je bilo nemoguće dobiti bilo kakve informacije iz Kantonalne uprave civilne zaštite. audio snimak kod slučaj-a povećanog zagađenja zraka nazovete Operativni štab CŽ. i dobijete...
Pored svih problema koji su me zadesili (prihvat evakuisane rodbine, traganje za informacijma preostale rodbine) volonterski sam snimio video o mogućem povlačenju rijeke u Zenici.

Vodostaj rijeke Bosne u Zenici kao da je u opadanju, voda se povlači...Ulaz u Zenicu iz pravca Doboja je zatvoren.Tehnički centar Bosanskohercegovačkog auto-moto kluba u zeničkom naselju Blatuša je i dalje pod vodom.



Pogledajte video:

Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...