nedjelja, 5. svibnja 2013.

Uzalud vam trud svirači!

Iako sam odlučio prestati pisati nove članke za svoj blog zbog nedostatka vremena i  angažovanosti na drugom portal-u, odnosno aktivnosti na promociji građanskog aktivizma, danas ću napraviti izuzetak jer sam rezigniran tel.pozivom od neki dan. U pozivu mi je rečeno da u svojim aktivnostima ne koristim ime njihove kampanje „Zenica,moj grad“. Ok neću, ali.... 

Ponosim se i ja sa ansamblom Bel Canto, bendom Nemoguće vruće, atletičarem Hamzom Alićem (iako je zapravo iz Sreberenice) i drugim poznatim ličnostima grada Zenice koje govore o svome gradu i njegovim potencijalima, ali ja priznam i da je zabrinjavajući veliki broj nezaposlenih, siromašnih, veliki broj samoubistava, veliki broj pasa lutalica, veliki broj oboljelih i umrlih od aerozagađenja, dok vi pokušavate sve to razvodenit' sa uspjehom gore nabrojanih .

Zenica je i moj grad, ponosim se i ja Zenicom, al' se ne ponosim Vama koji to na ovakav način prikrivate. Snimao sam i ja ansambl "Bel Canto",ansamble "Bosnia Folk", "TRiO Acoustic Band", KŠC "SVETI PAVAO" , Hrvatsko kulturno društvo "Napredak" - Podružnica u Zenici i "KUD Zenica" ali sam prikazao u svom video materijalu i brojne nedaće iz ovog grada.

I kao što u svojoj muzičkoj numeri rekoše momci iz KŠC "SVETI PAVAO" Zenica, „uzalud vam trud svirači“ ili momci iz TRiO Acoustic Band-a „Lijepa je- čija li je ako nije begova – lijepa je, najljepsa, ljubicu je, nek' je stoput njegova“ i ja ću reći – uzalud vam trud, pisat ću nek' je stoput njegova.







Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...