nedjelja, 30. prosinca 2012.

Mi smo građani koji reaguju tek kad nam za vrat skoče!?

Društvene mreže ili blogovi pokazali su se ne samo kao sredstvo za razmjenu poruka ili besposličarenje nego i kao vrlo ozbiljan alat za promociju i širenje poruke a koji ima ozbiljan utjecaj na klasične medije ali i na način na koji oni izvještvavaju o događajima. 

Klasičan primjer širenja poruke je skandal oko “Humanitarnog koncerta” za pomoć Narodnoj kuhinji Zenica, odnosno njegov početak.

Ponosan sam činjenicom da je krenulo 12. decembra 2012.godine u 09,10 h, za vrijeme pauze za doručak, jednim običnim facebook statusom.

Naime, sedmični lokalni list “Naša riječ” objavio je jednu “bezazlenu” informaciju organizatora koncerta da je “zadovoljan prikupljenim iznosom za narodnu kuhinju” koja me je zaintrigirala i navela da podijelim svoje mišljenje putem društvene mreže.

Možda je ta informacija i trebala proći bezazleno, nezapaženo, ali nije…

Nakon nekoliko minuta primio sam telefonski poziv urednika portala doznajemo.com da razjasnimo o čemu se zapravo radi.

Potom slijedi niz medijskih naslova i izjava organizatora a kao epilog svega je sjednica Nadzornog odbora Gradske Arene Zenica, na kojoj se donosi Odluka o dodatnom izdvajanju od 6.000 KM za Narodnu kuhinju Zenica.

Pogledajte priloženi screen shot na kojem je jasno vidljivo vrijeme objave.

Javnost se raznim tekstovima i priopćenjima “obmanjuje” da lokalna vlast radi u korist građana, mi zapravo dvadeset četiri sata dnevno trpimo posljedice takve manipulacije.

Mi smo građani koji reaguju tek kad nam za vrat skoče, dotad trpimo sve moguće. Možda je i moja reakcija posljedica spletkarenja lokalne vlasti zbog koje sam godišnje “oštećen” za nekoliko hiljada maraka, ali o tome nekom drugom prilikom.

No, bez obzira na sve, drago mi je da postoji mogućnost da i mi građani možemo na neki način oduzeti dio novca toj istoj vlasti i preusmjeriti ga u Narodnu kuhinju.




Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...