petak, 26. listopada 2012.

Dođe dan kada se jednostavno probudiš i znaš da ne pripadaš tu

"Ko me pita šta mislim o suživotu, ja ga pošaljem u sukurac. Ljudi žive, a ne su-žive", rekao je ABDULAH SIDRAN 2011. godine …. Bh pisac rekao je kako su se ljudi nakon rata u BiH našli unutar sukoba identiteta kojima se prije nisu ni bavili...
Danas bi to glasilo ovako: “Ko me pita šta mislim o suživotu, ja ga pošaljem da pročita komentare debila na portal-u klix.ba” a kao primjer mogu poslužiti komentari teksta
“STVARANJE GRAĐANSKOG FRONTA Politička ljevica u BiH se ujedinjuje”
Sve ovo znači da su na hiljade djece svakodnevno bez predaha kroz razne medijske sadržaje silovane najvećim nacionalističkim sadržajima i kako je nužno da ovakve “korisnike” liječe stručnjaci, jer s odrastanjem “debilni ili plaćeni” komentari ne prestaju.

Dođe dan kada se jednostavno probudiš i znaš da ne pripadaš tu, da nisi poput “većine”…

Samo se pitaš, dokad ćeš tako moći? Možda je ovo dan upozorenja svim normalnim osobama da prije otvaranja ili ulaska u čitanje komentara postave upozorenje da su isti uznemirujećeg sadržaja.





Nema komentara:

Objavi komentar

Irfan Čengić kritikovao vrh SDP-a: Opstruisali su me i maltretirali

Irfan Čengić, aktuelni zastupnik SDP-a Bosne i Hercegovine u federalnom parlamentu koji je na ovim Općim izborima bio kandidat...